Google Promotions

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל וכל מה שבדרך

פרסום בפלטפורמת החיפוש של גוגל הוכיחה את עצמה מזמן.

בין אם מדובר בקמפיין ממומן או בחיפושים אורגניים, פרסום בגוגל לא יכניס לעסק שלך לקוחות חדשים ומשלמים,

כמובן במידה ואתה עומד בקריטריונים שלה.

מה זה SEO? מה זה PPC? מה זה SEM? כל התשובות פה.

SEO, פרסום אורגני בגוגל - אופטימיזציית מנועי חיפוש.

שמעתם על קידום אורגני? פרסום אורגני? SEO? כל אלה מדברים על אותו הדבר (במידה ומדובר על גוגל, פרסום אורגני קיים בכל מקום והכוונה היא ללא תשלום למערכת הפרסום)
כדי לקדם את האתר שלכם באופן אורגני בגוגל וללא תשלום לגוגל, יהיה עליכם כבעלי האתר לדאוג למספר גדול של פרמטרים לעמוד בקריטריונים של גוגל ולקבל ציון מספיק טוב כדי להיות מדורגים גבוה גבוה.
פרמטרים לדוגמא:

  • מהירות האתר – פרמטר חשוב מאוד לא רק בגוגל, כמובן שלא תרצו בתור גולש להיכנס לאתר כלשהו ולחכות לכל מעבר מסך 10-15 שניות ויותר.. לכן גוגל מדרגת יותר גבוה על אתרים מהירים.
  • גודל ומשקל תמונות – לעיתים רבות אנו פוגשים אתרים עם עשרות תמונות יפות ובאיכות מעולה למשל באתר קטלוגי או אתר חדשות וכו'..
    כדי להגיע למצב שלא כל תמונה תשנה את מהירות האתר ואת משקלו, יש לדאוג שהתמונות יעלו לאתר בפורמטים מקובלים חדשים ובמשקלים קלים
    (ההמלצה שלנו – פורמט – WEBP ה"אהוב" על גוגל, משקל מירבי לתמונה – 1 מגה בייט, לא צריך יותר).
  • קישורים תקינים – אתרים הם דבר דינאמי ומשתנה וככל שהאתר גדל ככה יותר קשה לעקוב אחרי הקישורים באתר ולדאוג שהם תקינים ולא שבורים (קישור שמוביל לשום מקום עקב שינויים).
  • קישורים חיצוניים – פרמטר מאוד חשוב לדירוג האתר. יש לחשוב על קישורים חיצוניים כהמלצה, וככל שהממליץ יותר לגיטימי ואמין בעיני גוגל, יותר טוב
    (לדוגמא: קישור מאתר וותיק שמדורג טוב בעצמו שעוסק בבעלי מקצוע לאתר של בעל מקצוע זה קישור מעולה שישפיע על הדירוג בגוגל בוודאות).
  • תוכן איכותי וכתוב נכון – המון פעמים פגשתם בלוגים או מגזינים למיניהם באתרים, אפילו אצלנו – הבלוג.
    חשוב לדאוג לעדכן את התכנים בבלוג ובאתר ולשים לב שמשתמשים במילות מפתח הקשורות לאתר ולתחום שלו וכך יעלה הדירוג בגוגל (מילות מפתח לא שמים רק מהראש, עושים מחקר מילות מפתח עם מקדמי SEO מקצועיים).

כמובן שיש עוד המון פרמטרים שיעזרו לקדם את האתר בדירוג בגוגל ויקחו אתכם למקום הראשון, לא סתם גוגל הם חברת ענק ופלטפורמת פרסום מצליחה כל כך.

SEM - Search Engine Marketing - שיווק במנועי חיפוש.

קמפיינים ממומנים בגוגל הם הדרך לעסקים לקבל פרסום תמורת תשלום.
אנחנו בEZDigital אוהבים את הדוגמא הבאה – אם קידום אורגני בגוגל הוא כמו לזרוע זרע באדמה ולחכות לפירות, אז קידום ממומן בגוגל הוא כמו ללכת לחנות ולקנות מקום פרסום.

ישנם כמה סוגי קמפיינים ממומנים בגוגל –

  • קמפיין ברשת החיפוש (Google Search) – קמפיין זה מציג מודעות טקסט בלבד המכילות עד 3 כותרות לכל מודעה,
    טקסט תיאור של עד 90 אותיות ואפשרות לתוספים כמו תוסף שיחה (המציג מספר טלפון להתקשרות), הצגת קישורים פנימיים ועוד..
    זהו קמפיין מעולה שאנחנו כמעט תמיד ממליצים להתחיל איתו בקידום ממומן בגוגל.
  • קמפיין ברשת המדיה (GDN) – קמפיין זה מציג באנרים (מודעות תמונה) באתרים שבחרו להציג את הפרסום של גוגל על מנת להרוויח כסף משטחי פרסום (Google Adsense).
    זהו קמפיין המעולה לעבודת רימרקטינג בעיקר.
  • קמפיין גוגל שופינג – קמפיין מעולה שנכנס בשנים האחרונות לפעילות בארץ. בקמפיין זה ניתן להציג מודעות המכילות תמונה, מחיר, כותרת, תיאור קצר, ודירוג, כשכל זה נמשך באופן אוטומטי מהאתר (כמובן שיש להיעזר במתכנת לשם כך)
    קמפיין זה הוכח כעובד אינספור פעמים בעולם ובארץ וכמובן שאנחנו ממליצים לעשות בו שימוש כי הוא הקמפיין הכי חזק לאיקומרס (מסחר דיגיטלי).
  • קמפיין יוטיוב – בדרך כלל רוב התשובות שאנחנו שומעים מבעלי אתרים לגבי קמפיין זה, הן שזה מיותר וכו', ואז אנחנו מסבירים שזה ממש לא נכון!
    קידום סרטונים ביוטיוב יעבוד מעולה, יש שם המון תנועה של אנשים רלוונטיים לכל תחום, הקהל איכותי יותר מפייסבוק לדוגמא, והמחירים זולים!
  • קמפיין ל-Gmail – זהו קמפיין השולח מודעות לתיבת המייל של אנשים רלוונטיים לעסק שלכם תחת לשונית מיוחדת בתיבה שלכם הנקראת "קידומי מכירות".
    אנחנו לא ממליצים בדרך כלל לעבוד עם קמפיין זה.. אולי רק לחברות גדולות מתחומים מסויימים עקב תקציבי ענק.. גם שם לא כל כך 🙂

PPC - Pay Per Click - תשלום לפי קליק.

אז כמו שניתן להבין מן הכותרת, PPC הוא תשלום לפי קליק, לחיצה של גולש על המודעה שלך..
זוהי תצורת תשלום על הפרסום שלך בגוגל מול גוגל ובעצם גוגל מוכרת לך תוצאות(קליקים, כניסות לאתר, שיחות וכו') בכסף.
הרוב המכריע של הפרסומים הממומנים בגוגל יהיו PPC.

רוצה לדבר על פרסום בגוגל או כל דבר אחר?

מלא/י את הטופס ומומחה בתחום יחזור אליך בהקדם.

על מה נדבר?

התקשר עכשיו

מבטיחים לענות או לחזור בתוך כמה דקות.

שיחת טלפון

הודעת וואטספ

שלח הודעת וואטספ ישר לצוות שלנו, נענה מיד ונוכל להתקדם.

וואטסאפ

מלא טופס

מלא את הטופס, וודא שהפרטים נכונים ונחזור אליך בהקדם.

מילוי טופס

השאירו פרטים בטופס ומומחה יחזור אליכם.

על מה נדבר?

אתר? פרסום? מיתוג?
רק עם EZDigital !

העסק צריך אתר? פרסום מכל סוג? מיתוג חדשני ומיוחד?
אצלינו העסק שלך יקבל את כל מה שהוא צריך כדי להפוך למספר #1

פנו אלינו עכשיו לייעוץ והצעות מחיר!

מעדיפים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס ומומחה בתחום יחזור אליכם.