ההבדל המשמעותי הוא כלכלי + השקעה לאורך טווח.
כאשר אתם עושים קידום ממומן בגוגל (PPC) התוצאות הן מיידיות בתנאי שאתם יודעים איך עושים זאת נכון.
חשוב לדעת - ברגע שעצרתם את הקמפיין והפסקתם לשלם לגוגל לא תקבלו יותר לידים
(וכמובן אסור לשכוח שכדאי מאוד לשלב את הפרסום האורגני והממומן עם פרסום ברשתות החברתיות).
לעומת זאת כאשר אתם עושים קידום אורגני (SEO) קרוב לוודאי שלא תקבלו לידים בטווח המיידי אבל כאשר תגיעו למקומות הראשונים בדף הראשון בגוגל תקבלו אינספור לידים בחינם!
אפשר להשוות את זה לפרדס, כאשר אתם הולכים לחנות אתם תקבלו במיידי קילו תפוזים אם תשלמו 6 שקלים. אך אם תשתלו עץ, תקבלו עשרות ק״ג למשך אינספור שנים.
אנחנו בכל אופן ממליצים לרוב לשלב פרסום אורגני וממומן באחוזים משתנים בהתאם לתקציב והצרכים שלכם.